CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday, 30 April 2011

Tulang Rusuk awk ke ??

holaaa !! ok saje je nih... hehehe... saje na bercerita pasal mase depan at cini... tgk cam tade kene mengena pn an??? hahhaha!!! *ketawe jap ag nages...
siapa agak nye empunye tulang rusok yang ad pade tuboh ak ni an?? ade kah ko wan??? ak harap ko..

siapa pnye la an??  hhehe

ak harap die yang ak sayang tu la tulung rusok ak... ak harap die la yang ak hidop dgan ak... ak harap sangat... ak ta maw sdih ag.... TUHAN.. berikan la ak cinta.. Aku berhak bahagia.. AMIN :)


Oh sayang ku !

ok aryny ary agak ta bes bagi ak... ak sakit ta uke ag... da tahap sakit gle da nih.. p ak than je... sbap na kje... hhehehee... poyo je ak ni an?? p ad bnde laen ag nih ak na cite... dalam ak sakit dalam bekerja nih... mase blik je dari rehat ak di kejut an oleh sayang ak .... bole plak die wat pasal n ak taem2 cam nih... sdh ak... knpa wat saya cam nih sayang??? hahhaa.... dengan dalam keadaan ak ta bape na slese ni... ak bawak la sayang ak nih selesai an masalah die... hahaha.. LOADING ....

ni la sygs ak.. bf NO 2..

posing plak die..

ok  yang ni cam jambu nih.. :)

abaikan kereta blang uh....

lagi??

ok ni kepala die uke... encem n smart an die??

kilat ta?? harusla..

aww... 
ok pas da tgk BF no 2 ak nih... na taw ta ap masalah nye sbnarnye die nih???? ok masalah nye... tayar blakng uh bole plak bocor tepat2 mase ak da sampi at tmpat kje nih.... hahaha.. tragis btol la... ksian nye ak an?? so pas uh ak tros je g kdai moto yang dekat  kejadiaan... *dah cam citer hantu da.. hahahahaa... ok p die da uke da... da bole ak bawak jalan2... risau gle ak n keadaan die tadi.. ok syang jangan la wat hal lagi ye... sayang at awak taw .. 

Friday, 29 April 2011

Hari yang sukar ???

Salam... hy sume.. amacam ary jumaat aryny?? msty ad yang bes n msty ad yang ta an?? msty ad yang bhagia n msty ad yang nages guling2 kcewe an aryny?? atau mungkin msty aryny ad yang sangat sihat atau ta pon tgah sakit... sabar ye kalo tang gah sakit uh... ^sesungguh nye penyakit uh adalah penghapus dosadosa^ cewah ak nih.... 
ok na story sikit.. ak aryny sangat sukar nye keje aryny... dalam gah kje ak sakit nih... seleseme + batok + pning pale btok ak aryny... plus ag ak malam kne kje sorangsorang! adohai,... ok mase ak gah mengarang nih ak mmg gah lap ingus n byang an sndri ar ea cmne ak gah menaep nih.. hahaha.. *ketawe plak ea... sekse betol tadi ak kje... cam na pitam pon ade.. p mybe ni dugaan... n ssh an na cari wet nih... betol2 dugaan aryny... perrhhh... p ak bethan sampai kol 9 tadi.. hehehe.... ok aryny ak sakit ta macam yang dlu ak sakit... kali nih WAN jauh gah kje... so ta dapat dy na jage ak mase sakit... yang ni cam ta bes je an?? huhuhu... gadegade btol ak nih.. pas da telan panadol actifast pn still ta uke ag nih... ak harap sangat ak cepat semboh.. sok na kje... doa kan ak semboh gak ye... thanks bloger ! ok harap sok ag bes dari aryny ea.. *ayat skema.. :D

Best nye !

Ok post yang ni cam tade kene mengene pn an?? p na kongsi gak.. ta kire ar... hahahah!!! ok blik je dari keje tadi ak ase appy sangat sbap NURUL ta jadi bnti... walawer... btol ke ak ea *walawear.. happy la plak.. sbap ak byak na blaja dari orang lame nih.... p sdh la uh ad gak.. sbap dy kje 20 ary je.. sbp na g MATRIK... bes nye an??? mmg la dy pandai.. ta cam ak nih... kurang banyak pandai dari dy... *merendah diri konon la ni...
p sok n luse ak kne jage malam sorangsorang la... sbap Nurul cuti 2 ary.. sadh la pulak ke?? gade2 betol la... hahahhaa.... k la na tido... ZZZZzzzzzzzzzZZZZ .... :D

Thursday, 28 April 2011

Mase Bosan melande...

hye... ble bosan da melande diri.. ta kiri la an na wat ap tok buang ase bosan uh... hahahha!!!! ble da amai orang sampai na tecabot kaki ak.. p ble orang tade ley wat cam2 la plak.. ni la antare nye.. hahahha!!! loading jap.. ??

snap..

second time!

lagi??

lagilagi??

cam cun je!! :P

pesek nye dy nih...

ok yang nih nurul syang.. 

dy la yang same kje n ak... :)

Akan Dibaca ...

Salam.... wah.. malam nih ad bende na share at blog buruk ni... buruk pn tape la ea???? ok start bcerita ea.... sjak kje at kdai buku nih ak ad cam hobi baru je... p baru na start hobi nih.... ta ad niat pn na wat ke ta pas nih... cume ak ske bace SINOPSIS nye jew... ha na taw chobi ap??? hobi melayan NOVEL... adoai la pon... ta ap2 je ak nih.... p nih la calon2 yang mungkin ak akn bace atau mungkin ak tidak akan bace same skali... hahahha....  ade antara calon2 yang ak pilih na bace nih..


bemakne nih.. haha!

sweet nye lilin nye..

wow.. cam ap ek??

best tajok nye an..

yang nih sinopsis nye bes!
Loading.....

bebas??

cam jiwang sangat!

Napak ta N uh?? N tok NINIE :)
ni la antara Novel yang ak telek2 tadi cam na bace...hehehe... tgk jela klo bace an... :)

Macam Malas la ...

Dush ... aryny mood ak gile pnye cam malas na g kje.. ad lagi mase kurang ag dua jam tok ak siap2 g kje.. p malas la g kje aryny.... betambah malas ble aryny NURUL last day plak uh... sdh ar... npe la dy ni na bnti an?? huhuhu!@!!! so aryny tgk je la ad dak baru masok... p msty bosan.. sbp dak uh ak ta knal... hahaha.. *bole plak cam uh an?? bole la... huh.... malas na mandi n na siap2.. cam ne ni ek?? ad ta ubat penambah semangat tok kje ek?? msty ad an??? bak cini sikit.. hahaha ::) uke aryny napak nye rutin harian byse la yang akan ak lakukan.. n ak harap KAK ELLA datang la aryny an... ta la BOSAN sangat ak kat tmpat kje uh naty... hahaha... KAK LILI dala MOod berubah2... susah lorh na d ramal... hahahaha.. k la.. na siap2... thanks klo ad yang sudi bace post ak yang garotgarot dan tah apeape nih... hahaha.... bubye !! :)

Penat nye !!

Penat nye.. hahha!! mengedik pnye post... p ak mmg btol2 pnye pnat.. ok SI HITAM MANISMANIS na becerita nih... dngar ea.... Hello .. test ... 1 2 3 ...hahahha !! cam bingai je an... *ok sambong Bercherita deyh.... aryny genap la dua mingu ak kje... huhu!!! *mengeloh jap ...
cam da lame la lak ak kje an??? padahal??? ru dua mingu... *mengedik !!
cam2 ak rase mase kje uh.... perrhhh.. ssh an cari wet nih.... second day ak masok kje ak da kne amek fail2 at stor at siling ... *gile bos uh wat stor at ats bumbong an?? hahaha....
sory uncle .. :)
uh tape la ag kot... pas uh... ak kne panjat rak2 tinggi uh n susun buku2 STPM yang agak nipis sangat uh... nipis la lak an??? gile cam gayat noh.... cam na menjerit pn ad.. wat sorang2 uh... klo ak jatoh?? huhuhu!!! ta memasal je an?? ok bab na blik suke2 or masok kje suke2 uh part yang best skli... na taw ta nape??? sbp uncle A.K.A bos ak uh mmng baek n ta ksah.... p dalam ta ksah uh ak still hormat dy sebagai majikan ak.. *cewah da macam bepidato la plak ak nih.. heheh!!
aik da lari dah ni TEMA ak bercherita... *masok tema blik ea...
ok yang betol2 wat ak gile ble at kdai uh orang datang taem ramairamai la sangat sampai ta cukup kaki n tangan nih... cam na wat kaki tangan palsu je... *mengarot la plak... :)
pas uh n kerenah orang2 yang bebeze lak uh.... isskkk!!! ta ksah klo yang uke.. p klo yang ta uke.. ak ase cam na pecat diri sndri je at tmpat kje uh... p ak still sabo ag... na cari pendapatan la konon an??? *cewah ..:)
pas uh yang membuat kepenatan ak nih menjadi tangisan bile mase ak gah sbok amek kertas majong at blakng kdai ttbe mase na gulong kertas uh bole la plak jari ak ni d tusok oleh ... oleeeh... hehhee:) oleh tepi side kertas majong uh.. mampos ta sakit??? menitis air mata ku... hahahah!!! *GEMBENG ...
pas uh tape la.. ak kne angakt lak kertas A4 yang yang agak berat sebanyak 6kotak besar dari tingkat ats ke bawah... maw ak cam da wat senaman at tmpat kje uh... huhu!!! naseb baek ak ta tesungkur aw... *cian at ak... ble ak cite ni sume at EBU dy tros risau... pas uh... sok ak bnti kje la lak.. hehehe!! tanda kasih sayang ar uh kot..:) p mmmg sayang pon:)
p ak cakap la at EBU .. uncle cakap MAKAN PON PENAT MEYH !!! hahaha... so ak harap ak akan bertahan kje at c2.. n happy n sygs ak n family ak... :)

Thursday, 21 April 2011

Hari ni ...

Aryny banyak yang serbe ta kene dalam hidop ak... ak ta kje aryny sbap smlam ak d serang GASTRIK ag.. n aryny badan lepak gile.. pas uh dala sakit.. ak makin sakit ag n diri ak sndri... kenapa la ek.. kenapa hidop ak teros beputar d pusat yang same.. knapa tade perubahan ... maksod nye bukan ak nih orang yang ta bsyukur... tapi ak ni hanya hamba ALLAH yang sentiase maw an kebahagiaan dalam hidop yang ak jalani dalam setiap hari2 yang ak lalui.... salah ak ke n semua yang tejadi dalam hidop ak??? ak alpa n ap yang ad... ak sayang die sangat2.... ak ni pmpn yang ta layak tok d sayangi ke??? mmg ikhlas ak cemburu dengan kelebihan gadis2 at luar uh yang d sayangi oleh orang yang mereka sayang.... 
bukan ak na buruk2 an die at blog ak nih.. p ak cume na bekongsi ap yang ak rase... ak da mintak map an same je bnde yang tejadi... kenapa la kan??? mmg ni takdir cinte ak ke?? akan sentiase beputar dalam putaran kesedihan cam nih??? ak cume ap pade dalam hidop die?? ak mmg bukan perempuan yang sempurna yang mempunyai banyak kelebihan dalam hidop... n ak mmg seorang pmpn yang da wat salah dalam hidop meningkat remaja ak... p semua uh salah yang ak sendri ta taw ak salah pade mase uh... sbp uh jugak ker si die slalu mengungkit tentang ak??? ak ni ta layak ke na menerima kasih sayang n cinte dari die??? ak bukan na sesali ap yang da jadi... p ak cume harap yang die akan teros menyanyayi ak.. n ak harap die ak tetap menerima ak seadenye ak.. ak mintak map klo ak ni banyak wat salah at kamo... ak ni cume manusia biase.. jatuh air mata ak menanges pilu n ap yang jadi aryny.. :( map an saya sayang  RIDZUAN BASARUDIN !!

macam nih ak nages kot !

Sayang !!

RINDU kamo sayang !! RIDZUAN BASARUDIN ...

Wednesday, 20 April 2011

Kalau la ..

Hola ... ak gah sakit ni.. byak yang ak sakit... ak skarang gah seseme , btok n gastrik.. smlam ak baru je kuar dari ospital slame 2 jam at hospital... suspen ta?? hehehe... ak kne gastrik n muntah2 at tmpat kje smlam.. naseb bek bos baek n hantar ak g hspital.. huhuhu!!! p aryny ak cam da ok sikit dari smlam.. post tittle yang agak saspen je.. *ta pn an?? ahhaa...
kalau la.... kalau la ap ek?? kalau la ak makan makanan yang elok2 msty ak ta sakit... kalau la ak ta minium air gas bayak2 msty ta sakit.. kalau la ak degar nasehat orang yang sayang ak msty ak ta ke hospital smlam... n kalau la orang yang ak syang uh ad at sisi ak mase ak sakit an best.. p ak kne terima yang si die gah cari rezeki at sane.. jangan la ak ni na pikir negetif je at die.. sian at die.. die baek n ak p ak asik tudoh macam2 je sampai die kcewe n ak... kalau la ak ni pmpn yang penyabar.. msty ak ta kcewe an die.. huhuhu!!! :(
sebesalah sangat at die... kalau la ak ley undur an mase ... p mmg ta ley pn.. mane ad makhluk ciptan NYA yang mampu wat cam uh an??? hehehe.. kan ak cakap KALAU an?? :) ak na g kje aryny.. ak harap badan ak sihat n ak ley stay cool je mase keje.. kalau la ta pyah kje dalam dunia ni an?? hehehe.. *guraw saje.. ak harap ak akan sentiase bahagia n sang pujanga ak.. RIDZUAN BASARUDIN .. hahaha.. sayang kamo sygang :)
muuaahhh !!

Monday, 18 April 2011

Memang patut pon !

salam !! awak.. mmg patut pon awak mara at sy.. saya yang salah.. sy ta patut wat cmni at awak.. jahat nye syg nih kan awak?? kenapa n sy ni ek awak?? sbp sy syg an awak ker??? atau sbp sy ta pecaya at awak??? klo la kite dekat an sygs.. bole settel da klo ad ap2 masalah.. harap satu ary nanty kite akan bole hidop same2 jalani hidop same2 an sygs.. harap2 la kan.. p sy masih ase sebesalah sgt2 ag at awak... :(

Encem ta dy ??? encem sgt ..

terima kasih sygs !

Terima kasih sygs RIDZUAN BASARUDIN .. ninie betol2 nyesal n ap yang ninie wat.. p syukur sgt2 yang wan still na map an ninie wan... ninie bahagia sangat.. p walaupon ninie taw aty wan masih sakit ag... p kurang2 nye wan da map an ninie.. ninie harap wan ikhlas map an ninie.. ninie sygs wan sgt2... ble kite ad prob cam nih ninie ase hidop cam ap je... lagi2 aryny... thanks ye sygs... ninie janji tok ta ulangi perkara nih ag.. :) awak cukup baek sygs..

Tolong maaf kan saya sayang !

hola ... aryny ary isnin n ary yang sangat malang tok ak.. ak da wat satu salah yang sangat2 besa kat orang yang ak sygs slepas ebu ak... cmne ak na betol kan kesilapan ak nih?? ak ta na kehilangan die dalam hidop ak.. ak ta ley hidop tanpa die.. ak sygs an dy sangat2.. ak ta taw na wat cmne bia ak ase kite ley cam byse.. bodo betol ak nih... kenapa ak ni langsong ta pnah na hargai die yang sememang nye sangat sempurna pada mata semua orang?? knpa ak msty buruk2 an dy??? bole ke dy map an ak?? tolong la sygs map an ninie... ninie meranya sangat2... ninie ta maw hilang wan.. :)
tyolong ar sygs map an ninie.. ninie da tudoh wan macam2... ninie taw ninie salah... wan ta macam ap yang ninie tdoh uh.. ninie silap besar wan... tolong bg ninie peluang tok betol an keadaan nih... ninie sygs wan... tolong la sygs map an ninie... ninie jnji akan jadi yang terbaek tok wan... plz sygs.. :'(

Mula Suke Drama KOrean :)

cak !! hahaha... ak baru je tamat an drama korean petama ak.. hahah poyo je... tamat an menonton ar... ak ta pnah pn layan korea... p ttbe je ase na layan.. thanks pade MOHAMAD SHARUL IZAWAN coz ajar ak wat sume nih.. hahah!! dy yang bg pnjam soh ak layan drama korea nih... cter nye mmg best tahap na meletop mata tgk.. *over nye ak.. hahaha... Loading ....

A.N jell

LIKE





cute nye :)



ok ni jela antara pic yang ak ad.. hahaha :) korang pn msty da lame an layan korea?? p cume ak je yang lambat foward.. ahhaha !! LIKE korean Drama.. :)
k la.. bye.. na siap g keje da nih.. ebu da bising da uh.. hahaha :)


Sunday, 17 April 2011

Saya yang salah :)

hahah~~!! *ketawa happy jap.. map ea sygs sbp sy da angap macam2 n pikir bnde yang ta elok at awak.. sy sayang awak sgt2...
ble la pagai sy nih na brubah ?? hahah... sayang kamu RIDZUAN BASARUDIN :))

HanCur Aty Aku :(

HALLO !! aish ad post yang ta best ak nih.. kenapa la ko selalu wat bnde yang same je yang sentiase wat aty ak sakit??? ak ad wat salah ap n ko?? kenapa ko slalu ulang2 bnde yang same jew??? kalo ko slalu ulang2 bnde yang wat ak happy jew tape.. nih ko slalu wat bnde yang wat ak ni sakit sangat2.. kenapa wan?? ak ad dosa ap n ko???? klo ad ap2 bole tros trang n ak.. bukan cmni la.. :( ak n ko bukan baru kawan.. kite da abez an mase dekat 3tahun.. bukan 3 ary la.. ko da kenal ak n ak pn da kenal ko.. atau mungkin ak masih ta kenal ko sape??? kenapa msty hary minggu nih ko sakit an aty ak?? ko gah sibok dating n pmpn sundal ane at KL uh??? ko tolong ar jangan wat ak cmni.. klo ko na ade bape byk btine pn at sne ak ta kesah ar... p tolong ar lepas an ak.. jangan sentise menyekse aty ak nih.. ak mmg pmpn byse yang byk cacat cela ak dalam hidop nih.. p tolong ar jangan wat ak cmni... ak cume na ko jujur n tolong hargai aty ak yang menyanyi ko nih.. ak kene n ko nih?? hary nih ak call n msg ko.. ko langsong ta bg respon ap2 at ak??? ko sesuke je wat ak cmni an?? ko ni asal?? ak ta pham n pagai sial ko ni... ko mmg jantan ap pn ak ta taw la.. kenapa n ko??? aty ak ni sakit sgt2 la wey :'((

Aku Kerja ~~!!

Hahahah!!! smalam da genap da ak kje slame semingu nih.. heheh :) aryny ak ta kje pon.. sbap aryny ary AHAD la... ha na taw ta ak kje ap???? heheh!!! saje je ak na g taw.. ak kje at kdai buku... at n town... name kdai uh KEDAI BUKU UNIAN .. ahhaha :) ap appy kje at situ.. p ad satu masalah yang ta bape na besa pun.. p da;lam ak gah kje nih ad la sorang akak uh... dalam bahase ak gah mara " akak sial  "
ak bukan na kurang ajar.. p akk uh mmg sial ... untok membukti an yang dy uh mmg cam uh ...
ak story ea??? ok mase uh ak first day masok kje... ad ke patot ak tanye elok2 je n dy.. dy bole plak na mara2 ak... da na menopos ker ap???? p agak2 la... ak mmg sensetif btol klo ad orang cam uh.... SIAL  btol ar... :(
sok mingu kedua ak masok kje... bos at tmpat kje ak paling terbaek ar.. langsong ta kesAH... P pmpn uh je yang over.. ak harap sok ak kje ag best dari mingu lpas.. AMIN :)

Sunday, 10 April 2011

Awak pergi :(

ok tittle post ak ni mmg sdh gle2 pnye.. bkn maen2 nih... wan skrang gah on d way lik kl... haty ak hancor sgt2... ase nye smlam baru je ak pas mesre2 ketawe n dy... cepat nye mase belelu ble ak gah bahagia an??mmg cam uh ker ek???? cam ssh je ak na lpas an dy g td... p ak tepakse gak.. sbp dy kne keje an.... kalo la dy dapat posting ke kluang.. ak la orang yg paling bahagia an... cerite at bustand td... mase ak na antar dy naek bas td ak still ok ag an bole still smile yg ta bape ikhlas uh an... p ble dy start da naek bus uh... ttbe je ak ase cam ad karen sdh menusuk at dada ak nih.. mmg sdh sgt2.. dalam pale ak pikiran mcam2... ble ag wan lik cni an?? macam2 ak pikiran... sbp ak ni gade2 ke ek???? p ak mmg sdh sgt2... ak na dy sntiase ad dekat n ak.. walaupon ta dekat tp ase cam dekat.. cam ane ek?? tala... :(
ak harap sgt2 yg ak t ad jodoh n dy.. ak terlalu sygs an dy.. ak na dy ad dalam setiap hari2 ak nih... mse bas jalan je td ak cam na teduduk je at c2.. naseb baek ramai orang... ak try la tok cool je.. p da start moto tok balik ak secare ta sengaje tros meleleh airmata sampai la skrang nih.... ak harap dy slamat sampai... ak harap sgt.

Saya happy dgn dy :)

Aloo ha ~~!!! hahaha... ak happy n dy... gade2 btol ak nih.. biola an.. :) 3hari yg lepas ak d serang gastrik ag.. *ta tanye pn an??? p tapela ak story gak nih :) sbp uh da lme ta update blog nih.. hahahah *tade orang kesah pn an?? :)
p tape la sambong blik cerita :) gile pnye sakit ak mase uh.. p dalam ak menahan kesakitan yg melampau uh.. datang la putera impian yg ak syg uh.. hahahha *ridzuan basarudin* hahhaha~~!!! dy pn ngan segera nye membawa ak ke klinik yg bedekatan.. ok sampai je at klinik amek ak.. hahahha :) garum masok badan ar... sakit gle kne enject n dokte ALI uh.. hahaha :)
ok pas je lik dari klinik uh sygs ak uh bawak la g mam pulak... walaupon gah sakit ase cam ta sakit jew bile  n dy .. hahaha!!! *tahap gade2 dah nih... p ap2 pn ak happy skrang.. thanks pade yg sudi bace kisah ak yg macam buku cerita kanak2 nih ye.. :)

Tulang Rusuk awk ke ??

holaaa !! ok saje je nih... hehehe... saje na bercerita pasal mase depan at cini... tgk cam tade kene mengena pn an??? hahhaha!!! *ketawe jap ag nages...
siapa agak nye empunye tulang rusok yang ad pade tuboh ak ni an?? ade kah ko wan??? ak harap ko..

siapa pnye la an??  hhehe

ak harap die yang ak sayang tu la tulung rusok ak... ak harap die la yang ak hidop dgan ak... ak harap sangat... ak ta maw sdih ag.... TUHAN.. berikan la ak cinta.. Aku berhak bahagia.. AMIN :)


Oh sayang ku !

ok aryny ary agak ta bes bagi ak... ak sakit ta uke ag... da tahap sakit gle da nih.. p ak than je... sbap na kje... hhehehee... poyo je ak ni an?? p ad bnde laen ag nih ak na cite... dalam ak sakit dalam bekerja nih... mase blik je dari rehat ak di kejut an oleh sayang ak .... bole plak die wat pasal n ak taem2 cam nih... sdh ak... knpa wat saya cam nih sayang??? hahhaa.... dengan dalam keadaan ak ta bape na slese ni... ak bawak la sayang ak nih selesai an masalah die... hahaha.. LOADING ....

ni la sygs ak.. bf NO 2..

posing plak die..

ok  yang ni cam jambu nih.. :)

abaikan kereta blang uh....

lagi??

ok ni kepala die uke... encem n smart an die??

kilat ta?? harusla..

aww... 
ok pas da tgk BF no 2 ak nih... na taw ta ap masalah nye sbnarnye die nih???? ok masalah nye... tayar blakng uh bole plak bocor tepat2 mase ak da sampi at tmpat kje nih.... hahaha.. tragis btol la... ksian nye ak an?? so pas uh ak tros je g kdai moto yang dekat  kejadiaan... *dah cam citer hantu da.. hahahahaa... ok p die da uke da... da bole ak bawak jalan2... risau gle ak n keadaan die tadi.. ok syang jangan la wat hal lagi ye... sayang at awak taw .. 

Hari yang sukar ???

Salam... hy sume.. amacam ary jumaat aryny?? msty ad yang bes n msty ad yang ta an?? msty ad yang bhagia n msty ad yang nages guling2 kcewe an aryny?? atau mungkin msty aryny ad yang sangat sihat atau ta pon tgah sakit... sabar ye kalo tang gah sakit uh... ^sesungguh nye penyakit uh adalah penghapus dosadosa^ cewah ak nih.... 
ok na story sikit.. ak aryny sangat sukar nye keje aryny... dalam gah kje ak sakit nih... seleseme + batok + pning pale btok ak aryny... plus ag ak malam kne kje sorangsorang! adohai,... ok mase ak gah mengarang nih ak mmg gah lap ingus n byang an sndri ar ea cmne ak gah menaep nih.. hahaha.. *ketawe plak ea... sekse betol tadi ak kje... cam na pitam pon ade.. p mybe ni dugaan... n ssh an na cari wet nih... betol2 dugaan aryny... perrhhh... p ak bethan sampai kol 9 tadi.. hehehe.... ok aryny ak sakit ta macam yang dlu ak sakit... kali nih WAN jauh gah kje... so ta dapat dy na jage ak mase sakit... yang ni cam ta bes je an?? huhuhu... gadegade btol ak nih.. pas da telan panadol actifast pn still ta uke ag nih... ak harap sangat ak cepat semboh.. sok na kje... doa kan ak semboh gak ye... thanks bloger ! ok harap sok ag bes dari aryny ea.. *ayat skema.. :D

Best nye !

Ok post yang ni cam tade kene mengene pn an?? p na kongsi gak.. ta kire ar... hahahah!!! ok blik je dari keje tadi ak ase appy sangat sbap NURUL ta jadi bnti... walawer... btol ke ak ea *walawear.. happy la plak.. sbap ak byak na blaja dari orang lame nih.... p sdh la uh ad gak.. sbap dy kje 20 ary je.. sbp na g MATRIK... bes nye an??? mmg la dy pandai.. ta cam ak nih... kurang banyak pandai dari dy... *merendah diri konon la ni...
p sok n luse ak kne jage malam sorangsorang la... sbap Nurul cuti 2 ary.. sadh la pulak ke?? gade2 betol la... hahahhaa.... k la na tido... ZZZZzzzzzzzzzZZZZ .... :D

Mase Bosan melande...

hye... ble bosan da melande diri.. ta kiri la an na wat ap tok buang ase bosan uh... hahahha!!!! ble da amai orang sampai na tecabot kaki ak.. p ble orang tade ley wat cam2 la plak.. ni la antare nye.. hahahha!!! loading jap.. ??

snap..

second time!

lagi??

lagilagi??

cam cun je!! :P

pesek nye dy nih...

ok yang nih nurul syang.. 

dy la yang same kje n ak... :)

Akan Dibaca ...

Salam.... wah.. malam nih ad bende na share at blog buruk ni... buruk pn tape la ea???? ok start bcerita ea.... sjak kje at kdai buku nih ak ad cam hobi baru je... p baru na start hobi nih.... ta ad niat pn na wat ke ta pas nih... cume ak ske bace SINOPSIS nye jew... ha na taw chobi ap??? hobi melayan NOVEL... adoai la pon... ta ap2 je ak nih.... p nih la calon2 yang mungkin ak akn bace atau mungkin ak tidak akan bace same skali... hahahha....  ade antara calon2 yang ak pilih na bace nih..


bemakne nih.. haha!

sweet nye lilin nye..

wow.. cam ap ek??

best tajok nye an..

yang nih sinopsis nye bes!
Loading.....

bebas??

cam jiwang sangat!

Napak ta N uh?? N tok NINIE :)
ni la antara Novel yang ak telek2 tadi cam na bace...hehehe... tgk jela klo bace an... :)

Macam Malas la ...

Dush ... aryny mood ak gile pnye cam malas na g kje.. ad lagi mase kurang ag dua jam tok ak siap2 g kje.. p malas la g kje aryny.... betambah malas ble aryny NURUL last day plak uh... sdh ar... npe la dy ni na bnti an?? huhuhu!@!!! so aryny tgk je la ad dak baru masok... p msty bosan.. sbp dak uh ak ta knal... hahaha.. *bole plak cam uh an?? bole la... huh.... malas na mandi n na siap2.. cam ne ni ek?? ad ta ubat penambah semangat tok kje ek?? msty ad an??? bak cini sikit.. hahaha ::) uke aryny napak nye rutin harian byse la yang akan ak lakukan.. n ak harap KAK ELLA datang la aryny an... ta la BOSAN sangat ak kat tmpat kje uh naty... hahaha... KAK LILI dala MOod berubah2... susah lorh na d ramal... hahahaha.. k la.. na siap2... thanks klo ad yang sudi bace post ak yang garotgarot dan tah apeape nih... hahaha.... bubye !! :)

Penat nye !!

Penat nye.. hahha!! mengedik pnye post... p ak mmg btol2 pnye pnat.. ok SI HITAM MANISMANIS na becerita nih... dngar ea.... Hello .. test ... 1 2 3 ...hahahha !! cam bingai je an... *ok sambong Bercherita deyh.... aryny genap la dua mingu ak kje... huhu!!! *mengeloh jap ...
cam da lame la lak ak kje an??? padahal??? ru dua mingu... *mengedik !!
cam2 ak rase mase kje uh.... perrhhh.. ssh an cari wet nih.... second day ak masok kje ak da kne amek fail2 at stor at siling ... *gile bos uh wat stor at ats bumbong an?? hahaha....
sory uncle .. :)
uh tape la ag kot... pas uh... ak kne panjat rak2 tinggi uh n susun buku2 STPM yang agak nipis sangat uh... nipis la lak an??? gile cam gayat noh.... cam na menjerit pn ad.. wat sorang2 uh... klo ak jatoh?? huhuhu!!! ta memasal je an?? ok bab na blik suke2 or masok kje suke2 uh part yang best skli... na taw ta nape??? sbp uncle A.K.A bos ak uh mmng baek n ta ksah.... p dalam ta ksah uh ak still hormat dy sebagai majikan ak.. *cewah da macam bepidato la plak ak nih.. heheh!!
aik da lari dah ni TEMA ak bercherita... *masok tema blik ea...
ok yang betol2 wat ak gile ble at kdai uh orang datang taem ramairamai la sangat sampai ta cukup kaki n tangan nih... cam na wat kaki tangan palsu je... *mengarot la plak... :)
pas uh n kerenah orang2 yang bebeze lak uh.... isskkk!!! ta ksah klo yang uke.. p klo yang ta uke.. ak ase cam na pecat diri sndri je at tmpat kje uh... p ak still sabo ag... na cari pendapatan la konon an??? *cewah ..:)
pas uh yang membuat kepenatan ak nih menjadi tangisan bile mase ak gah sbok amek kertas majong at blakng kdai ttbe mase na gulong kertas uh bole la plak jari ak ni d tusok oleh ... oleeeh... hehhee:) oleh tepi side kertas majong uh.. mampos ta sakit??? menitis air mata ku... hahahah!!! *GEMBENG ...
pas uh tape la.. ak kne angakt lak kertas A4 yang yang agak berat sebanyak 6kotak besar dari tingkat ats ke bawah... maw ak cam da wat senaman at tmpat kje uh... huhu!!! naseb baek ak ta tesungkur aw... *cian at ak... ble ak cite ni sume at EBU dy tros risau... pas uh... sok ak bnti kje la lak.. hehehe!! tanda kasih sayang ar uh kot..:) p mmmg sayang pon:)
p ak cakap la at EBU .. uncle cakap MAKAN PON PENAT MEYH !!! hahaha... so ak harap ak akan bertahan kje at c2.. n happy n sygs ak n family ak... :)

Hari ni ...

Aryny banyak yang serbe ta kene dalam hidop ak... ak ta kje aryny sbap smlam ak d serang GASTRIK ag.. n aryny badan lepak gile.. pas uh dala sakit.. ak makin sakit ag n diri ak sndri... kenapa la ek.. kenapa hidop ak teros beputar d pusat yang same.. knapa tade perubahan ... maksod nye bukan ak nih orang yang ta bsyukur... tapi ak ni hanya hamba ALLAH yang sentiase maw an kebahagiaan dalam hidop yang ak jalani dalam setiap hari2 yang ak lalui.... salah ak ke n semua yang tejadi dalam hidop ak??? ak alpa n ap yang ad... ak sayang die sangat2.... ak ni pmpn yang ta layak tok d sayangi ke??? mmg ikhlas ak cemburu dengan kelebihan gadis2 at luar uh yang d sayangi oleh orang yang mereka sayang.... 
bukan ak na buruk2 an die at blog ak nih.. p ak cume na bekongsi ap yang ak rase... ak da mintak map an same je bnde yang tejadi... kenapa la kan??? mmg ni takdir cinte ak ke?? akan sentiase beputar dalam putaran kesedihan cam nih??? ak cume ap pade dalam hidop die?? ak mmg bukan perempuan yang sempurna yang mempunyai banyak kelebihan dalam hidop... n ak mmg seorang pmpn yang da wat salah dalam hidop meningkat remaja ak... p semua uh salah yang ak sendri ta taw ak salah pade mase uh... sbp uh jugak ker si die slalu mengungkit tentang ak??? ak ni ta layak ke na menerima kasih sayang n cinte dari die??? ak bukan na sesali ap yang da jadi... p ak cume harap yang die akan teros menyanyayi ak.. n ak harap die ak tetap menerima ak seadenye ak.. ak mintak map klo ak ni banyak wat salah at kamo... ak ni cume manusia biase.. jatuh air mata ak menanges pilu n ap yang jadi aryny.. :( map an saya sayang  RIDZUAN BASARUDIN !!

macam nih ak nages kot !

Sayang !!

RINDU kamo sayang !! RIDZUAN BASARUDIN ...

Kalau la ..

Hola ... ak gah sakit ni.. byak yang ak sakit... ak skarang gah seseme , btok n gastrik.. smlam ak baru je kuar dari ospital slame 2 jam at hospital... suspen ta?? hehehe... ak kne gastrik n muntah2 at tmpat kje smlam.. naseb bek bos baek n hantar ak g hspital.. huhuhu!!! p aryny ak cam da ok sikit dari smlam.. post tittle yang agak saspen je.. *ta pn an?? ahhaa...
kalau la.... kalau la ap ek?? kalau la ak makan makanan yang elok2 msty ak ta sakit... kalau la ak ta minium air gas bayak2 msty ta sakit.. kalau la ak degar nasehat orang yang sayang ak msty ak ta ke hospital smlam... n kalau la orang yang ak syang uh ad at sisi ak mase ak sakit an best.. p ak kne terima yang si die gah cari rezeki at sane.. jangan la ak ni na pikir negetif je at die.. sian at die.. die baek n ak p ak asik tudoh macam2 je sampai die kcewe n ak... kalau la ak ni pmpn yang penyabar.. msty ak ta kcewe an die.. huhuhu!!! :(
sebesalah sangat at die... kalau la ak ley undur an mase ... p mmg ta ley pn.. mane ad makhluk ciptan NYA yang mampu wat cam uh an??? hehehe.. kan ak cakap KALAU an?? :) ak na g kje aryny.. ak harap badan ak sihat n ak ley stay cool je mase keje.. kalau la ta pyah kje dalam dunia ni an?? hehehe.. *guraw saje.. ak harap ak akan sentiase bahagia n sang pujanga ak.. RIDZUAN BASARUDIN .. hahaha.. sayang kamo sygang :)
muuaahhh !!

Memang patut pon !

salam !! awak.. mmg patut pon awak mara at sy.. saya yang salah.. sy ta patut wat cmni at awak.. jahat nye syg nih kan awak?? kenapa n sy ni ek awak?? sbp sy syg an awak ker??? atau sbp sy ta pecaya at awak??? klo la kite dekat an sygs.. bole settel da klo ad ap2 masalah.. harap satu ary nanty kite akan bole hidop same2 jalani hidop same2 an sygs.. harap2 la kan.. p sy masih ase sebesalah sgt2 ag at awak... :(

Encem ta dy ??? encem sgt ..

terima kasih sygs !

Terima kasih sygs RIDZUAN BASARUDIN .. ninie betol2 nyesal n ap yang ninie wat.. p syukur sgt2 yang wan still na map an ninie wan... ninie bahagia sangat.. p walaupon ninie taw aty wan masih sakit ag... p kurang2 nye wan da map an ninie.. ninie harap wan ikhlas map an ninie.. ninie sygs wan sgt2... ble kite ad prob cam nih ninie ase hidop cam ap je... lagi2 aryny... thanks ye sygs... ninie janji tok ta ulangi perkara nih ag.. :) awak cukup baek sygs..

Tolong maaf kan saya sayang !

hola ... aryny ary isnin n ary yang sangat malang tok ak.. ak da wat satu salah yang sangat2 besa kat orang yang ak sygs slepas ebu ak... cmne ak na betol kan kesilapan ak nih?? ak ta na kehilangan die dalam hidop ak.. ak ta ley hidop tanpa die.. ak sygs an dy sangat2.. ak ta taw na wat cmne bia ak ase kite ley cam byse.. bodo betol ak nih... kenapa ak ni langsong ta pnah na hargai die yang sememang nye sangat sempurna pada mata semua orang?? knpa ak msty buruk2 an dy??? bole ke dy map an ak?? tolong la sygs map an ninie... ninie meranya sangat2... ninie ta maw hilang wan.. :)
tyolong ar sygs map an ninie.. ninie da tudoh wan macam2... ninie taw ninie salah... wan ta macam ap yang ninie tdoh uh.. ninie silap besar wan... tolong bg ninie peluang tok betol an keadaan nih... ninie sygs wan... tolong la sygs map an ninie... ninie jnji akan jadi yang terbaek tok wan... plz sygs.. :'(

Mula Suke Drama KOrean :)

cak !! hahaha... ak baru je tamat an drama korean petama ak.. hahah poyo je... tamat an menonton ar... ak ta pnah pn layan korea... p ttbe je ase na layan.. thanks pade MOHAMAD SHARUL IZAWAN coz ajar ak wat sume nih.. hahah!! dy yang bg pnjam soh ak layan drama korea nih... cter nye mmg best tahap na meletop mata tgk.. *over nye ak.. hahaha... Loading ....

A.N jell

LIKE





cute nye :)



ok ni jela antara pic yang ak ad.. hahaha :) korang pn msty da lame an layan korea?? p cume ak je yang lambat foward.. ahhaha !! LIKE korean Drama.. :)
k la.. bye.. na siap g keje da nih.. ebu da bising da uh.. hahaha :)


Saya yang salah :)

hahah~~!! *ketawa happy jap.. map ea sygs sbp sy da angap macam2 n pikir bnde yang ta elok at awak.. sy sayang awak sgt2...
ble la pagai sy nih na brubah ?? hahah... sayang kamu RIDZUAN BASARUDIN :))

HanCur Aty Aku :(

HALLO !! aish ad post yang ta best ak nih.. kenapa la ko selalu wat bnde yang same je yang sentiase wat aty ak sakit??? ak ad wat salah ap n ko?? kenapa ko slalu ulang2 bnde yang same jew??? kalo ko slalu ulang2 bnde yang wat ak happy jew tape.. nih ko slalu wat bnde yang wat ak ni sakit sangat2.. kenapa wan?? ak ad dosa ap n ko???? klo ad ap2 bole tros trang n ak.. bukan cmni la.. :( ak n ko bukan baru kawan.. kite da abez an mase dekat 3tahun.. bukan 3 ary la.. ko da kenal ak n ak pn da kenal ko.. atau mungkin ak masih ta kenal ko sape??? kenapa msty hary minggu nih ko sakit an aty ak?? ko gah sibok dating n pmpn sundal ane at KL uh??? ko tolong ar jangan wat ak cmni.. klo ko na ade bape byk btine pn at sne ak ta kesah ar... p tolong ar lepas an ak.. jangan sentise menyekse aty ak nih.. ak mmg pmpn byse yang byk cacat cela ak dalam hidop nih.. p tolong ar jangan wat ak cmni... ak cume na ko jujur n tolong hargai aty ak yang menyanyi ko nih.. ak kene n ko nih?? hary nih ak call n msg ko.. ko langsong ta bg respon ap2 at ak??? ko sesuke je wat ak cmni an?? ko ni asal?? ak ta pham n pagai sial ko ni... ko mmg jantan ap pn ak ta taw la.. kenapa n ko??? aty ak ni sakit sgt2 la wey :'((

Aku Kerja ~~!!

Hahahah!!! smalam da genap da ak kje slame semingu nih.. heheh :) aryny ak ta kje pon.. sbap aryny ary AHAD la... ha na taw ta ak kje ap???? heheh!!! saje je ak na g taw.. ak kje at kdai buku... at n town... name kdai uh KEDAI BUKU UNIAN .. ahhaha :) ap appy kje at situ.. p ad satu masalah yang ta bape na besa pun.. p da;lam ak gah kje nih ad la sorang akak uh... dalam bahase ak gah mara " akak sial  "
ak bukan na kurang ajar.. p akk uh mmg sial ... untok membukti an yang dy uh mmg cam uh ...
ak story ea??? ok mase uh ak first day masok kje... ad ke patot ak tanye elok2 je n dy.. dy bole plak na mara2 ak... da na menopos ker ap???? p agak2 la... ak mmg sensetif btol klo ad orang cam uh.... SIAL  btol ar... :(
sok mingu kedua ak masok kje... bos at tmpat kje ak paling terbaek ar.. langsong ta kesAH... P pmpn uh je yang over.. ak harap sok ak kje ag best dari mingu lpas.. AMIN :)

Awak pergi :(

ok tittle post ak ni mmg sdh gle2 pnye.. bkn maen2 nih... wan skrang gah on d way lik kl... haty ak hancor sgt2... ase nye smlam baru je ak pas mesre2 ketawe n dy... cepat nye mase belelu ble ak gah bahagia an??mmg cam uh ker ek???? cam ssh je ak na lpas an dy g td... p ak tepakse gak.. sbp dy kne keje an.... kalo la dy dapat posting ke kluang.. ak la orang yg paling bahagia an... cerite at bustand td... mase ak na antar dy naek bas td ak still ok ag an bole still smile yg ta bape ikhlas uh an... p ble dy start da naek bus uh... ttbe je ak ase cam ad karen sdh menusuk at dada ak nih.. mmg sdh sgt2.. dalam pale ak pikiran mcam2... ble ag wan lik cni an?? macam2 ak pikiran... sbp ak ni gade2 ke ek???? p ak mmg sdh sgt2... ak na dy sntiase ad dekat n ak.. walaupon ta dekat tp ase cam dekat.. cam ane ek?? tala... :(
ak harap sgt2 yg ak t ad jodoh n dy.. ak terlalu sygs an dy.. ak na dy ad dalam setiap hari2 ak nih... mse bas jalan je td ak cam na teduduk je at c2.. naseb baek ramai orang... ak try la tok cool je.. p da start moto tok balik ak secare ta sengaje tros meleleh airmata sampai la skrang nih.... ak harap dy slamat sampai... ak harap sgt.

Saya happy dgn dy :)

Aloo ha ~~!!! hahaha... ak happy n dy... gade2 btol ak nih.. biola an.. :) 3hari yg lepas ak d serang gastrik ag.. *ta tanye pn an??? p tapela ak story gak nih :) sbp uh da lme ta update blog nih.. hahahah *tade orang kesah pn an?? :)
p tape la sambong blik cerita :) gile pnye sakit ak mase uh.. p dalam ak menahan kesakitan yg melampau uh.. datang la putera impian yg ak syg uh.. hahahha *ridzuan basarudin* hahhaha~~!!! dy pn ngan segera nye membawa ak ke klinik yg bedekatan.. ok sampai je at klinik amek ak.. hahahha :) garum masok badan ar... sakit gle kne enject n dokte ALI uh.. hahaha :)
ok pas je lik dari klinik uh sygs ak uh bawak la g mam pulak... walaupon gah sakit ase cam ta sakit jew bile  n dy .. hahaha!!! *tahap gade2 dah nih... p ap2 pn ak happy skrang.. thanks pade yg sudi bace kisah ak yg macam buku cerita kanak2 nih ye.. :)