CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, 2 May 2011

Makan UBat :(

halloo !!! aryny ak kene mam ubat 3x 1 ary...wah dah cam doktor masyarakat dah nih.... fuyoo.. kalo sikit ubat nye tak pe.. ni byak gile seyh nak kne makan... gila ke??? hehehehhee....ni pon cam kene pakse je mam ubat dgn ebu.. thanks ebu.. kamo sunggoh mengambil berat sygs.. :D cam tak caya je ak cerita?? hahahaa.... byak gile ubat aku kne mam dalam 1 mase aw... cam nak termuntah balik pon ade.. p nak sehad pnye pasal ak telan gak ubat uh.. walaupon pahit... pepatah ade cakap yang pahit uh lah penawar... *cewah ak nih.. tah apeape je kan?? bio la... ehhhee tak caye ea??? nah tgok ... LOADING ....

banyak kan ???

ha.. pecaya kan ??? dah caya ok aku tak tipu... bukan cam ade orang uh.. ske cakap aku nih PENIPU .. sampai aty die an?? hehehe... so aku harap pas abis je mam ubat nih aku bole cepat semboh sepenuh nye... ok... doa kan untok aku ye... thanks blogger !! sayang kamo .. :)

P/S : sayangilah diri anda... hahahhahaa :)



Kesian Kat Ebu !

hye sume !! *macam ramai je kan?? walaupon gah semputsemput cugapcugap nih ak tetap na UPDATE gah bnde ta pnting nih... just na bercerita tentang hari nih... bekenaan dgan hari ahad dan besamaan dengan HARI PEKERJA sedunia... hhahaaa... dah cam berpidato plak aku nih kan?? tape la ak suke.. korang menyampah??? dah signout jela... *guraw la.. 
ok bebalik pade ap yang aku nak cerita... hari nih kesian at ebu ter sayang aku... aku ta sihat n ta keje.. p aku tak tolong ebu apeape pon bile tak kje nih.. dari pagi ebu bangon pkol 430 am waktu tempatan .. ebu wat keje sorangsorang jew... tak patut ak nih kan?? aku sakit.. nak bangun pun cungapcungap bejalan.. maap kan anak ebu nih ea??? hari nih ebu la basuh kaen , sidai kaen , angkat kaen , masak , kemas rumah.... bak kate sumer bnde ebu wat sorangsorang *bukan nak menunjuknujuk... kan da cakap na bercerita je kan??? ebu tak rest langsung aryny... klo lah aku sehad cam byse.. msty aku tolong ebu.. aku harap aku cepat pulih sepenuh nye n ta kan bagi ebu wat keje umah sorangsorang... tadi aku hanya boleh tgk je ape yang ebu wat... badan aku betolbetol lemah.. naseb baek ebu aku seorang yang penyayng dan memahami...
maaf kan ninie ye ebu.. ninie sayang ebu sangatsangat... nty kalo ninie da sehad cam byse ebu rehat ea... tmer kaseh ye ebu :D NINIE SAYANG EBU !

Makan UBat :(

halloo !!! aryny ak kene mam ubat 3x 1 ary...wah dah cam doktor masyarakat dah nih.... fuyoo.. kalo sikit ubat nye tak pe.. ni byak gile seyh nak kne makan... gila ke??? hehehehhee....ni pon cam kene pakse je mam ubat dgn ebu.. thanks ebu.. kamo sunggoh mengambil berat sygs.. :D cam tak caya je ak cerita?? hahahaa.... byak gile ubat aku kne mam dalam 1 mase aw... cam nak termuntah balik pon ade.. p nak sehad pnye pasal ak telan gak ubat uh.. walaupon pahit... pepatah ade cakap yang pahit uh lah penawar... *cewah ak nih.. tah apeape je kan?? bio la... ehhhee tak caye ea??? nah tgok ... LOADING ....

banyak kan ???

ha.. pecaya kan ??? dah caya ok aku tak tipu... bukan cam ade orang uh.. ske cakap aku nih PENIPU .. sampai aty die an?? hehehe... so aku harap pas abis je mam ubat nih aku bole cepat semboh sepenuh nye... ok... doa kan untok aku ye... thanks blogger !! sayang kamo .. :)

P/S : sayangilah diri anda... hahahhahaa :)



Kesian Kat Ebu !

hye sume !! *macam ramai je kan?? walaupon gah semputsemput cugapcugap nih ak tetap na UPDATE gah bnde ta pnting nih... just na bercerita tentang hari nih... bekenaan dgan hari ahad dan besamaan dengan HARI PEKERJA sedunia... hhahaaa... dah cam berpidato plak aku nih kan?? tape la ak suke.. korang menyampah??? dah signout jela... *guraw la.. 
ok bebalik pade ap yang aku nak cerita... hari nih kesian at ebu ter sayang aku... aku ta sihat n ta keje.. p aku tak tolong ebu apeape pon bile tak kje nih.. dari pagi ebu bangon pkol 430 am waktu tempatan .. ebu wat keje sorangsorang jew... tak patut ak nih kan?? aku sakit.. nak bangun pun cungapcungap bejalan.. maap kan anak ebu nih ea??? hari nih ebu la basuh kaen , sidai kaen , angkat kaen , masak , kemas rumah.... bak kate sumer bnde ebu wat sorangsorang *bukan nak menunjuknujuk... kan da cakap na bercerita je kan??? ebu tak rest langsung aryny... klo lah aku sehad cam byse.. msty aku tolong ebu.. aku harap aku cepat pulih sepenuh nye n ta kan bagi ebu wat keje umah sorangsorang... tadi aku hanya boleh tgk je ape yang ebu wat... badan aku betolbetol lemah.. naseb baek ebu aku seorang yang penyayng dan memahami...
maaf kan ninie ye ebu.. ninie sayang ebu sangatsangat... nty kalo ninie da sehad cam byse ebu rehat ea... tmer kaseh ye ebu :D NINIE SAYANG EBU !