CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, 2 May 2011

Makan UBat :(

halloo !!! aryny ak kene mam ubat 3x 1 ary...wah dah cam doktor masyarakat dah nih.... fuyoo.. kalo sikit ubat nye tak pe.. ni byak gile seyh nak kne makan... gila ke??? hehehehhee....ni pon cam kene pakse je mam ubat dgn ebu.. thanks ebu.. kamo sunggoh mengambil berat sygs.. :D cam tak caya je ak cerita?? hahahaa.... byak gile ubat aku kne mam dalam 1 mase aw... cam nak termuntah balik pon ade.. p nak sehad pnye pasal ak telan gak ubat uh.. walaupon pahit... pepatah ade cakap yang pahit uh lah penawar... *cewah ak nih.. tah apeape je kan?? bio la... ehhhee tak caye ea??? nah tgok ... LOADING ....

banyak kan ???

ha.. pecaya kan ??? dah caya ok aku tak tipu... bukan cam ade orang uh.. ske cakap aku nih PENIPU .. sampai aty die an?? hehehe... so aku harap pas abis je mam ubat nih aku bole cepat semboh sepenuh nye... ok... doa kan untok aku ye... thanks blogger !! sayang kamo .. :)

P/S : sayangilah diri anda... hahahhahaa :)



Makan UBat :(

halloo !!! aryny ak kene mam ubat 3x 1 ary...wah dah cam doktor masyarakat dah nih.... fuyoo.. kalo sikit ubat nye tak pe.. ni byak gile seyh nak kne makan... gila ke??? hehehehhee....ni pon cam kene pakse je mam ubat dgn ebu.. thanks ebu.. kamo sunggoh mengambil berat sygs.. :D cam tak caya je ak cerita?? hahahaa.... byak gile ubat aku kne mam dalam 1 mase aw... cam nak termuntah balik pon ade.. p nak sehad pnye pasal ak telan gak ubat uh.. walaupon pahit... pepatah ade cakap yang pahit uh lah penawar... *cewah ak nih.. tah apeape je kan?? bio la... ehhhee tak caye ea??? nah tgok ... LOADING ....

banyak kan ???

ha.. pecaya kan ??? dah caya ok aku tak tipu... bukan cam ade orang uh.. ske cakap aku nih PENIPU .. sampai aty die an?? hehehe... so aku harap pas abis je mam ubat nih aku bole cepat semboh sepenuh nye... ok... doa kan untok aku ye... thanks blogger !! sayang kamo .. :)

P/S : sayangilah diri anda... hahahhahaa :)