CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday, 21 May 2011

P E R M U L A A AN !

 "˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

hye BLOGGER ! ade bende sikit cik syarinie nak cerite nih ! hehehe :D
mengade ngade plak kan ??? thanks pade sesiape sje yang sudi nak bace !
PERMULAAN ?? ape bende ta uh ek?? saje nak story ttg peruulaan saya d tengahtengah tahun nih ! permulaan tentang pengajiaan d tingkatan 6 bawah ! hehhe.. cam kelakar je dengar an??
dah dua minggu ak mula start blajo ! macam macam aku dah start stdy .. macam macam subjek yang wat kpale ak cam nak serabot sikit ! hehhe.. byse ar name pon belajar an?? mane ad senang.. permulaan blaja SENI VISUAL ! tak sangke ak ni ad gak bakat melukis :D
pas uh permulaan blaja BM 1 n BM2 .. alhamdululah ! ak dapat guru BM yang super OK ! ak harap ak bole score dalam exam naty :)
tentang permulaan MUET ! taw itu ap?? MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISH TEST ! heheh.. wah ! cam gempak je an?? ta pon sbnarnye ! oas uh dgn pengajian am 1 n pengajiaan am 2 ! macam macam la.. paling dashat ! SEJARAH oo.. hehehhe.. bnde ta baru pon.. p cabaran nak blaja sejarah uh yang baru ! p ak harap aku akan mule kan perulaan ni dgn betolbetol.. dan akhir an permulaan ni dgn kejayan ! AMIN :D

 "˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Monday, 16 May 2011

SElamat Hari GURU ~!

Salam BLOGGER yang kiut miut ~ cewah ak ni... terlebih suda :D
ak malam ni cam ta ley tdo ar ... macam memeikir an mase depan je.. hehehhe... p serius ni ... ak cam takot je na menghadapi 2~3 tahon nih ag ... nape ta ek.. mungkin ak takot na mencube kot ... p apeape pon aryny 16 mei 2011... hari nih adalah hari guru kan ... so SELAMAT HARI GURU kpada cikgu yang pernah mendidik ak mase ak na amek SPM tahon lepas ...
miss sgt at subjek yang ak rajin la sgt stdy an?? hahah!!
LOADING ~
dgn cikgu balkis salam !

cikgu Qis n Cikgu Mas

dgn cikgu mas

miss at cikgu haryati !

my favourite cikgu ! cikgu math .. :)
ni lah antara guru yang ak paling sayang ! hehehe.. byk ag yang ak syg.. p pic tde .. heheheh :D thanks cikgu !
lastly SELAMAT HARI CIKGU , CIKGU !!! hehhehee .. jase mu ku kenang :D

Sunday, 15 May 2011

Orentasi PRA~u Smk Sultan Abdul Jalil

salam ! hye BLOGGER ! lame dah ak ta meninggal an tapak at blog sendiri.... maklom ar.. kecewe n blog nih....
wat masalah plak at ak... blog post sampai na berDOUBLE lak... cam ap je.. sakit btol aty ak n blog nih... n d tambah n sakit aty orang yang ak sayang ag... melampau2 wat at ak?? hahahha... aik?? da laen tajok da nih ak melalot...
sebenarnye ak bkan na post bnde yang sedih pon... ak na post yang agak gembira at sni.. walaupon hanya gembira pade ak  n keluarge je.. p ta kesah la n???
ak dapat form 6... atau kate laen nye PRA U... atau name laen nye lg STPM ... hhahaha merepek je ak nih... so ak post ni just na cite pengalaman seminggu BERORENTASI at skolah SSAJ ~ pernah degar orang cakap pasal skolah uh.. p baru uh ary ak menjejak an kaki at skolah uh.. wow ! bukan maen besa skolah nye.. dak2 skolah pon ok semua .. :D
ok bebalik pasal OREntasi uh... penat seyh ! dah cam dak2 skol naek tingkatan 1 je.. hehhehe.. tak la.. guraw je  mmg best mase uh ... mase orentasi uh UPPER 6 yang urus kan kite orang ... p dalam banyak2 UPPER 6 ta semua nye ok ! p ak suke betol n kak upper 6 yang tolong group ak uh ! name nye KAK MARY ! meletop an??? dy mmg best 1 hehehee.. macam2 xtvt ak wat mase orentasi uh ... yang gile nye pkai bju kurung skolah pas uh maen at PADANG ! hehhee.. ok la... pas uh mase orentasi uh jugak la kiteorang kne pilih PAKEJ matepelajaran yang na d ambek ! nah ambek ko ! semua julingjuling pikiran na pikir mek pakej ap.. same la cam ak.. so ak dah wat keputusan yang ak amek pakej ... PENGAJIAAN AN , BAHASA MELAYU . SEJARAH . SENI VISUAL ~ walawe ... gilegile subjek yang ak na kne stdy je.. so ak kne btol2 kali nih.. ak harap ak ta ulangi kesilapan mase SPM dlu ... n ak na membalas budi Ebu n sis ninie yang byak bantu dalam segi kewangan ... angah ! hehehe.. BTW ni je kot ... ad mase story ag ea ceritecerita ninie.. hehehe... apapa pon thanks klo ad yang sudi bce post nih ... wah terharu nye ... hahahh~!

Tuesday, 3 May 2011

Wang Ehsan Banjir ~

salam... holaaa ~ perh aryny ad cerite sikit nak d cerita at cni.. walaupon ta pnting atau tade kene mengene pon... hahahhaa... sje je.. ske aty la an ??? 
ak n ebu tadi baru lpas balik dari BALAI RAYA JALAN SAWI .... ha ?? da jangan wat muke tekejot cm uh... hahahhaa.. na taw wat ap??? g amek wang la at sne... hehehee... perh gile na amek wang ni tadi berator da cam nak gile pnjang nye... nak masok IPTA pn ak ase da same da cam nih... hahahhahaaa... ok tadi macammacam orang la... macammacam ragam.. gile... aku berator nak pitam pon ad.. p wang pnye pasal an?? hahahaa... ak g la cek name nye.. pas uh orang KEBAJIKAN MASYARAKAT uh bg la sekeping kertas... wah dah cam angke giliran dah nak amek wang at BSN ... nak tgk?? LOADING ...

hahhaa..

pas uh at kaunter nak amek wang uh siap nak cop jari pelbagai...aku tak la masok an gambar wang yang dapt uh.. naty korang cakap aku ni menunjuk pelbagai sangat.. hahaha... tunjuk bukti aku g amek wang ehsan uh je dala ek.. p aku isau nih wan tak blik kluang ag pon nak amek wang ehsan nih... :(
ok ape ape pon syukur ALHAMDULILAH dgn rezeki yang ALLAH beri nih.. :D

Monday, 2 May 2011

Makan UBat :(

halloo !!! aryny ak kene mam ubat 3x 1 ary...wah dah cam doktor masyarakat dah nih.... fuyoo.. kalo sikit ubat nye tak pe.. ni byak gile seyh nak kne makan... gila ke??? hehehehhee....ni pon cam kene pakse je mam ubat dgn ebu.. thanks ebu.. kamo sunggoh mengambil berat sygs.. :D cam tak caya je ak cerita?? hahahaa.... byak gile ubat aku kne mam dalam 1 mase aw... cam nak termuntah balik pon ade.. p nak sehad pnye pasal ak telan gak ubat uh.. walaupon pahit... pepatah ade cakap yang pahit uh lah penawar... *cewah ak nih.. tah apeape je kan?? bio la... ehhhee tak caye ea??? nah tgok ... LOADING ....

banyak kan ???

ha.. pecaya kan ??? dah caya ok aku tak tipu... bukan cam ade orang uh.. ske cakap aku nih PENIPU .. sampai aty die an?? hehehe... so aku harap pas abis je mam ubat nih aku bole cepat semboh sepenuh nye... ok... doa kan untok aku ye... thanks blogger !! sayang kamo .. :)

P/S : sayangilah diri anda... hahahhahaa :)



P E R M U L A A AN !

 "˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

hye BLOGGER ! ade bende sikit cik syarinie nak cerite nih ! hehehe :D
mengade ngade plak kan ??? thanks pade sesiape sje yang sudi nak bace !
PERMULAAN ?? ape bende ta uh ek?? saje nak story ttg peruulaan saya d tengahtengah tahun nih ! permulaan tentang pengajiaan d tingkatan 6 bawah ! hehhe.. cam kelakar je dengar an??
dah dua minggu ak mula start blajo ! macam macam aku dah start stdy .. macam macam subjek yang wat kpale ak cam nak serabot sikit ! hehhe.. byse ar name pon belajar an?? mane ad senang.. permulaan blaja SENI VISUAL ! tak sangke ak ni ad gak bakat melukis :D
pas uh permulaan blaja BM 1 n BM2 .. alhamdululah ! ak dapat guru BM yang super OK ! ak harap ak bole score dalam exam naty :)
tentang permulaan MUET ! taw itu ap?? MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISH TEST ! heheh.. wah ! cam gempak je an?? ta pon sbnarnye ! oas uh dgn pengajian am 1 n pengajiaan am 2 ! macam macam la.. paling dashat ! SEJARAH oo.. hehehhe.. bnde ta baru pon.. p cabaran nak blaja sejarah uh yang baru ! p ak harap aku akan mule kan perulaan ni dgn betolbetol.. dan akhir an permulaan ni dgn kejayan ! AMIN :D

 "˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

SElamat Hari GURU ~!

Salam BLOGGER yang kiut miut ~ cewah ak ni... terlebih suda :D
ak malam ni cam ta ley tdo ar ... macam memeikir an mase depan je.. hehehhe... p serius ni ... ak cam takot je na menghadapi 2~3 tahon nih ag ... nape ta ek.. mungkin ak takot na mencube kot ... p apeape pon aryny 16 mei 2011... hari nih adalah hari guru kan ... so SELAMAT HARI GURU kpada cikgu yang pernah mendidik ak mase ak na amek SPM tahon lepas ...
miss sgt at subjek yang ak rajin la sgt stdy an?? hahah!!
LOADING ~
dgn cikgu balkis salam !

cikgu Qis n Cikgu Mas

dgn cikgu mas

miss at cikgu haryati !

my favourite cikgu ! cikgu math .. :)
ni lah antara guru yang ak paling sayang ! hehehe.. byk ag yang ak syg.. p pic tde .. heheheh :D thanks cikgu !
lastly SELAMAT HARI CIKGU , CIKGU !!! hehhehee .. jase mu ku kenang :D

Orentasi PRA~u Smk Sultan Abdul Jalil

salam ! hye BLOGGER ! lame dah ak ta meninggal an tapak at blog sendiri.... maklom ar.. kecewe n blog nih....
wat masalah plak at ak... blog post sampai na berDOUBLE lak... cam ap je.. sakit btol aty ak n blog nih... n d tambah n sakit aty orang yang ak sayang ag... melampau2 wat at ak?? hahahha... aik?? da laen tajok da nih ak melalot...
sebenarnye ak bkan na post bnde yang sedih pon... ak na post yang agak gembira at sni.. walaupon hanya gembira pade ak  n keluarge je.. p ta kesah la n???
ak dapat form 6... atau kate laen nye PRA U... atau name laen nye lg STPM ... hhahaha merepek je ak nih... so ak post ni just na cite pengalaman seminggu BERORENTASI at skolah SSAJ ~ pernah degar orang cakap pasal skolah uh.. p baru uh ary ak menjejak an kaki at skolah uh.. wow ! bukan maen besa skolah nye.. dak2 skolah pon ok semua .. :D
ok bebalik pasal OREntasi uh... penat seyh ! dah cam dak2 skol naek tingkatan 1 je.. hehhehe.. tak la.. guraw je  mmg best mase uh ... mase orentasi uh UPPER 6 yang urus kan kite orang ... p dalam banyak2 UPPER 6 ta semua nye ok ! p ak suke betol n kak upper 6 yang tolong group ak uh ! name nye KAK MARY ! meletop an??? dy mmg best 1 hehehee.. macam2 xtvt ak wat mase orentasi uh ... yang gile nye pkai bju kurung skolah pas uh maen at PADANG ! hehhee.. ok la... pas uh mase orentasi uh jugak la kiteorang kne pilih PAKEJ matepelajaran yang na d ambek ! nah ambek ko ! semua julingjuling pikiran na pikir mek pakej ap.. same la cam ak.. so ak dah wat keputusan yang ak amek pakej ... PENGAJIAAN AN , BAHASA MELAYU . SEJARAH . SENI VISUAL ~ walawe ... gilegile subjek yang ak na kne stdy je.. so ak kne btol2 kali nih.. ak harap ak ta ulangi kesilapan mase SPM dlu ... n ak na membalas budi Ebu n sis ninie yang byak bantu dalam segi kewangan ... angah ! hehehe.. BTW ni je kot ... ad mase story ag ea ceritecerita ninie.. hehehe... apapa pon thanks klo ad yang sudi bce post nih ... wah terharu nye ... hahahh~!

Wang Ehsan Banjir ~

salam... holaaa ~ perh aryny ad cerite sikit nak d cerita at cni.. walaupon ta pnting atau tade kene mengene pon... hahahhaa... sje je.. ske aty la an ??? 
ak n ebu tadi baru lpas balik dari BALAI RAYA JALAN SAWI .... ha ?? da jangan wat muke tekejot cm uh... hahahhaa.. na taw wat ap??? g amek wang la at sne... hehehee... perh gile na amek wang ni tadi berator da cam nak gile pnjang nye... nak masok IPTA pn ak ase da same da cam nih... hahahhahaaa... ok tadi macammacam orang la... macammacam ragam.. gile... aku berator nak pitam pon ad.. p wang pnye pasal an?? hahahaa... ak g la cek name nye.. pas uh orang KEBAJIKAN MASYARAKAT uh bg la sekeping kertas... wah dah cam angke giliran dah nak amek wang at BSN ... nak tgk?? LOADING ...

hahhaa..

pas uh at kaunter nak amek wang uh siap nak cop jari pelbagai...aku tak la masok an gambar wang yang dapt uh.. naty korang cakap aku ni menunjuk pelbagai sangat.. hahaha... tunjuk bukti aku g amek wang ehsan uh je dala ek.. p aku isau nih wan tak blik kluang ag pon nak amek wang ehsan nih... :(
ok ape ape pon syukur ALHAMDULILAH dgn rezeki yang ALLAH beri nih.. :D

Makan UBat :(

halloo !!! aryny ak kene mam ubat 3x 1 ary...wah dah cam doktor masyarakat dah nih.... fuyoo.. kalo sikit ubat nye tak pe.. ni byak gile seyh nak kne makan... gila ke??? hehehehhee....ni pon cam kene pakse je mam ubat dgn ebu.. thanks ebu.. kamo sunggoh mengambil berat sygs.. :D cam tak caya je ak cerita?? hahahaa.... byak gile ubat aku kne mam dalam 1 mase aw... cam nak termuntah balik pon ade.. p nak sehad pnye pasal ak telan gak ubat uh.. walaupon pahit... pepatah ade cakap yang pahit uh lah penawar... *cewah ak nih.. tah apeape je kan?? bio la... ehhhee tak caye ea??? nah tgok ... LOADING ....

banyak kan ???

ha.. pecaya kan ??? dah caya ok aku tak tipu... bukan cam ade orang uh.. ske cakap aku nih PENIPU .. sampai aty die an?? hehehe... so aku harap pas abis je mam ubat nih aku bole cepat semboh sepenuh nye... ok... doa kan untok aku ye... thanks blogger !! sayang kamo .. :)

P/S : sayangilah diri anda... hahahhahaa :)